12 فروردین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه است
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
12 فروردین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 12 فروردین به عنوان یک روز سرنوشت ساز، در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه شده است.

خبرگزاری فارس: 12 فروردین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه است

 

حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ ملت غیور و انقلابی ایران در این روز با حضور حماسی خود به دشمنان دین، قرآن و بشریت نشان دادند که نسبت به سرنوشت خود و آینده کشور بی‌تفاوت نیستند و به هیچ وجه ممکن تاب و تحمل حضور بیگانگان و غارتگران در کشور ایران را ندارند.

وی تصریح کرد: در چنین روزی 2/98 درصد مردم ایران با رای خود، خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش شدند.

ثابت‌قدم اظهار داشت: 12 فروردین ماه نخستین روز حکومت الله و از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان است و در چنین روزی ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای، پایه‌های قصر دو هزار و 500 ساله حکومت طاغوت را فرو ریختند و با جانشینی حکومت مستضعفان، سلطه شیطانی برای همیشه از ایران اسلامی رخت بر بست.

وی با بیان اینکه رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی دشمنان را بر آن داشت که با انواع توطئه‌ها و دسیسه چینی‌ها به مقابله با ملت انقلابی ایران بپاخیزند، افزود: با این وجود دشمنان با تمام شیطنت‌های خود هنوز هم نتوانسته‌اند کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده پولادین و مستحکم این مردم ایجاد کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: سی و سومین سالگرد 12 فروردین ماه در شرایطی فرا می‌رسد که نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها حضوری پرشور و دشمن شکن در راه‌پیمایی عظیم یوم الله22 بهمن 90 و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نظام اسلامی را در رفراندومی دیگر مورد تایید قرار دادند.

وی یادآور شد: اینک نیز ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در سال جدید توجه خود را به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی معطوف کرده و در این برهه حساس، خودشان را آماده حرکتی پرشتاب و بزرگ به سمت پیشرفت و عدالت کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: